Skip to content

Pågående : Gotland innergård

Just nu håller vi på med ett större projekt i Visby på en innergård. Vi primar betongen och bränner två lager membrane på betongen. med uppvik och till slut provtrycker vi allt med vatten. Tack VHtak för uppdraget.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *